روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی

زهرا رحیمی؛ زهره نظری مقدم

دوره 5، شماره 15 ، فروردین 1401، ، صفحه 9-25

https://doi.org/10.22054/jti.2023.72402.1369

چکیده
  مطالعۀ حاضر با هدف تحلیل تجربه زیسته معلمان دورۀ ابتدایی از چالش‌های ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی انجام شده است. این مطالعه از نظر هدف، پژوهشی کاربردی است و برای گردآوری و تحلیل داده‌ها از روش پدیدار‌شناسی (کیفی) بهره گرفته است. ابزار گردآوری داده‌ها مصاحبۀ عمیق نیمه‌ساختار‌یافته است و شرکت‌کنندگان در این مطالعه معلمان دوره ...  بیشتر